Options:
• General Index
• Forum
• Tests
• Castellano
• Català

Sections:
• Basic Vocabulary
• Other English Teaching Materials

English Grammar Step by Step:
• Contents
• Introduction
• Notes
• Unit 1:  Negative and interrogative sentences
• Unit 2:  Short answers
• Unit 3:  Question tags
• Unit 4:  Questions and exclamations
• Unit 5:  So, neither, nor, either
• Unit 6:  Be, used to, would, be/get/become used to, dare, have, get, become, grow, go, turn, fall and feel
• Unit 7:  Verb tenses: forms
• Unit 8:  Irregular verbs
• Unit 9:  Verb tenses: uses
• Unit 10:  Personal pronouns, possessives and reflexive pronouns
• Unit 11: The genitive case
• Unit 12: Singular and plural nouns
• Unit 13: Gender
• Unit 14: A, an, some, any, no, not, none, each, every and the; compounds of some, any, no and every
• Unit 15: Neither, not...either, none, not...any, both and all
• Unit 16: A few, few, a lot, lots, a little, little, many, much, no and plenty
• Unit 17: Enough, too, so and such
• Unit 18: Comparative and superlative sentences
• Unit 19: The adjective order
• Unit 20: Relative clauses
• Unit 21: Do and make
• Unit 22: Modal verbs
• Unit 23: Infinitives, gerunds and present participles
• Unit 24: Conditional sentences
• Unit 25: Passive sentences
• Unit 26: Reported speech
• Unit 27: Purpose
• Unit 28: Word order
• Unit 29: Inversion
• Unit 30: Connectors
• Unit 31: Prepositions
• Unit 32: Phrasal verbs

Intermediate English Grammar:
• Contents
• Irregular verbs

English Grammar for Beginners:
• Contents
• Unit 1:  A, an, some any and the
• Unit 2:  Some, any + body/one, + thing, + where
• Unit 3:  Personal pronouns and possessives
• Unit 4:  Reflexive pronouns, the reciprocal pronoun "each other" and object pronouns
• Unit 5:  List of irregular verbs

Other Services:
• Popular Phrases and Sayings
• The Writer's Place
• English Grammar Books
• Hotel Rooms
• Search Engine
• Free Virtual Postcards
• Dictionaries and Translators
• Sponsored Ads
• Chat Rooms

Polseguera

The main index MAIN
INDEX
Search the database for posts SEARCH
Log in LOG
IN

Home: English Courses: Courses:
Estudiar Inglés on-line

689 registered
users

eBas
New User

Mar 29, 2011, 11:44 AM

Post #1 of 3
(77847 views)
Shortcut
Estudiar Inglés on-line Can't Post

He encontrado una página para aprender inglés on-line y me gustaría compartirla con vosotros.

Estoy muy interesada en este tipo de 'estudios', ya que no dispongo de mucho tiempo para desplazarme a una academia para aprender inglés, y con esto parece ser que podría organizarme el tiempo mejor.

Por lo visto facilitan videos para hacer más ameno el aprendizaje, puedes elegir tu mismo el profesor que te imparte las clases, y dispones también de la opción de hacer videoconferencias con el profesor, lo cuál sería muy util si no se entiende algo, no? que pensais?

También me ha llamado mucho la atención el tema de que te forman para poder afrontar examenes tipo FCE, CAE, CPE de Cambridge reconocidos internacionalmente. Yo conozco una chica que tiene el FCE (First Certificate in English) y dice que le costó mucho dinero y muchas tardes de paseos de casa a la academia, de la academia a casa, con este sistema parece ser que es más barato y como ya os he dicho antes, sin moverse de casa jeje.

Me gustaría que miraseis la página y me dijeseis que es lo que os parece, si sería buena idea o que.

Muchas gracias de antemano, esque soy un poco indecisa, y pues, no me vendría nada mal vuestra opinión

(This post was edited by Mike on Mar 23, 2016, 3:31 AM)

Mike
User / Moderator

Mar 29, 2011, 9:32 PM

Post #2 of 3
(77826 views)
Shortcut
Re: [eBas] Estudiar Inglés on-line [In reply to] Can't Post

Hola, eBas!

En principio, me ha parecido bien lo que me comenta. Es más cómodo estudiar desde casa sin tener que desplazarse, y además uno puede estudiar a su ritmo. No pierde nada por probar.

Una cosa muy importante es la actitud. Uno tiene que ser constante y aprovechar todas las oportunidades para aprender el idioma. Juntarse con amigos y hablar en inglés es una buena forma de practicar el idioma. Leer también es muy importante.

Un saludo,
Mike

sofiaderomano
Novice

Apr 26, 2012, 11:32 PM

Post #3 of 3
(69365 views)
Shortcut
Re: [Mike] Estudiar Inglés on-line [In reply to] Can't Post

Yo creo que Internet ofrece muchas posibilidades y al mismo tiempo tal cantidad de información que a veces uno no sabe por dónde empezar a buscar o qué criterios seguir para elegir un buen curso de ingles.
Así que para ahorrar tiempo, qué mejor que compartir experiencias positivas de este tipo. Mi sugerencia para todo aquel que desee estudiar inglés onlie, el curso My Oxford English. Es muy bueno, la relación calidad precio estupenda y además puedes organizarte las clases cómo mejor te venga y desde dónde te resulte más cómodo. Los materiales y las tecnologías que ponen a disposición de sus alumnos, también estupendos. La web: http://www.myoxfordenglish.es. ¡Suerte!

(This post was edited by sofiaderomano on Apr 26, 2012, 11:33 PM)

Search for (options)  
© All rights reserved     www.polseguera.org   (Polseguera)     info@polseguera.org

align=